Před odesláním požadavku se prosím přesvědčte, zda není odpověď na váš dotaz na v sekci návody.
Administrativní kontakt | sluzby@cesnet.cz | Objednání služeb, uzavření smlouvy, řešení administrativních úkonů. |
---|---|---|
Technický kontakt | cesnet-virtual@cesnet.cz | Dotazy technického charakteru, náměty, připomínky atp. |
Service Desk | support@cesnet.cz | Monitoring, hlášení o chybách, řešení problémů. |
Veškerá korespondence došlá na výše uvedené adresy je zaznamenána v RT (Request Tracker) systému, který vytvoří tzv. lístek a přidělí mu jednací číslo.
O vytvoření lístku je e-mailem zpětně informován autor původního e-mailu i všichni administrátoři virtualizační platformy. Jednací číslo lístku se objevuje v předmětu (subject) všech e-mailů týkajících se daného lístku, např. [CESNET #12345]. Podle tohoto jednacího čísla jsou veškeré e-maily zařazovány k příslušnému lístku. Pokud tedy odpovídáte na doplňující dotazy v rámci jednoho požadavku, zachovejte prosím tuto identifikaci lístku v předmětu e-mailu.
Po vyřešení lístku je lístek uzavřen, o čemž je původní autor lístku informován e-mailem. Jakákoliv odpověď lístek znovu otevře.
O dohled a vývoj virtualizační platformy odpovídá: